ViaHeight

Kun yhdistät asiakaslaskennan ja -profiloinnin, opit tuntemaan asiakaskuntasi paremmin ja teet hyvää myynnillesi ja kampanjoillesi.

Asiakasprofilointi tarkoittaa käytännössä sitä, että voit selvittää asiakaskuntasi naisten ja miesten osuuden. Kun yhdistät profiloinnin asiakaslaskentaan, olet jo monta askelta pidemmällä kilpailijoitasi. Profiloinnilla opit tuntemaan asiakkaasi paremmin ja pystyt kohdistamaan markkinointia jo olemassa olevan asiakasprofiilin mukaiseksi. Kampanjoissa voit selvittää, osuiko panostus kohderyhmään sopivaksi ja voit tarvittaessa tehdä muutoksia seuraavaan kampanjaan.

Riippumatta siitä, käytätkö asiakaslaskentaa vai et, hyödyt profiloinnista esimerkiksi näin:
– saat tietää, mikä osuus kokonaismääristä on naisia ja miehiä
– tehostat asiakaspalveluasi kellonajan ja asiakaskunnan mukaan
– kehität myyntiäsi vastaamaan asiakasprofiilin tarpeisiin

Profilointi ViaHeight-palvelulla säilyttää asiakkaidesi yksityisyydensuojan. Järjestelmä ei tallenna mitään tietoja, joiden avulla henkilö voidaan jälkeenpäin tunnistaa, eikä järjestelmä seuraa henkilön tuotevalintoja myymälässä tai kassalla. Profilointi perustuu ihmisten pituuden mittaukseen, jolloin heistä tunnistetaan vain ne elementit, joita profilointiin tarvitaan.

Kun tunnet asiakkaasi ja tiedät heidän määränsä, voit hyödyntää näitä tietoja myynnillisesti käyttämällä ViaKPI:ta, josta saat lisätietoa täältä.

Kiitos mielenkiinnostasi. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian!

×